Handmade LOVE

Duks by: vivien design



Da li ste ikada poručili nešto što je 100% HANDMADE ?
Da li ste pitali za cenu, a kada su Vam je, moje kolege kazale, rekli : "Hvala za informaciju ? Onda sledi pomisao: " Batali, ima i kod kineza da se kupi" .
Naš stav je da, radije, novac dajemo kreativcima, ljudima koji se trude da pokrenu svoj biznis.
U daljem tekstu pomenućemo ljude i brendove, kojima se divimo, i sa kojima samo saradjivali. U tekstu imate i prečice prema njihovim instagram profilima.


  •  Vivien Design ( instagram: _vivien_design ) devojka je preeekul, šije neverovatne stvari i sa njom sam, imala neverovatnu saradnju. Sve u vezi njenih stvarčica je neverovatno. Ima ČAROBNE ruke.
  • Čupavci ( instagram: cupavci_ ) Čupavci, šta reći o brendu koji je toliko presladak? Toliko slatkoće, kvaliteta i kreativnosti nema nigde. Ljudi, pratite Čupavce.
  • Dekupaž  kutak Dankić (instagram: dekupaz_kutak_dankic ) - Ova cura, toliko zrači pozitivnom energijom, i toliko je kreativna da je jedna od najneverovatnijih cura.  
  • Lija creations (instagram: lijacreations ), njena kreativnost i talenat su neverovatni. Ova cura mi je totalno otkriće. Život mi je lakši od kada sam je pronašla. Pravi kreativac, pravi umetnik. Hvala ti L.
  • Heklomena (instagram: heklomena ) prekvalitetan rad, toliko divni i unikatni, mislim da svaki čovek, koji me poznaje, ili me je ikada sreo, u ovim zimskim danima, zna za moj šal sa ušima. PRESAVRŠENO.
  • LKLDKL ( Instagram : lep_ko_lutka_dobar_ko_leba ) Ljudi, kakav brend i kakva garderoba. LKLDKL je sve što ti treba, svakog dana. Saradnja odlična, uvek onako kako si zamislio, a još je lepše uživo. Kvalitet, ooooo DIZAJN. Obožavam sve što je LKLDKL. TAČKA.
  • MIGUD (instagram : miguud ) Pretalenat, prosto, njen talenat morate pratiti. Ta cura može SVE. Ona je... Čarobna . Mogu slobodno da najavim saradnju sa ovom curom, tako da će njoj biti posvećeno puno pažnje na ovom blogu. Ostanite u pripravnosti. 


Коментари

Популарни постови са овог блога

FIMO masa

Tražimo saradnike