KREATIVNA FABRIKA


*Pre nogo počnem sa piskaranjem, o tome ko to smo MI i šta radimo, iskoristila bih priliku da se zahvalim svima Vama koji čitate. 

KO SMO MI:

KREATIVNA FABRIKA ( u daljem tekstu KF ), projekat je, koji smo Nikola i ja pokrenuli, kako bi oboje radili ono šta volimo, i pomogli ljudima da nabave kul poklone, koji inače nemaju gde kupiti. 

Naime, oboje smo kreativci i zaljubljenici kako jedni u drugo, tako i u umetnost. Imamo toliko toga zajedničkog, ali nismo delili i stav o deljenju naših rukotvorina sa svetom . Dok ja, godinama unazad, izradjujem nakit i modne detalje, Nikola radi sve ostalo, vaja, crta, fotka. Razlika je ta, što sam se ja, javno eksponirala, a on poklanjao prijateljima to što ume. Da se razumemo, nemam ništa protiv darivanja, ali nekako sam više u fazonu da pomognem onima koji nešto žele, ali nemaju gde to i da nabave. Volim kada su ljudi srećni, a da im ja pomognem. Nikola se složio da je moja ideja, kao i cilj, zašto se javno eksponiram, jako uverljiva, te se složio da sve ovo pokrenemo. 
Dakle u timu KF nas trenutno ima dvoje, iako je prvobitna ideja bila,  da u naš projekat ubacim još ljudi, koji vole i svašta nešto znaju, ali se javno ne eksponiraju. Dakle kreativci su ali nemaju želje i vremena da provode dane pred ekranima i pokušavaju da se probiju. Te bih iskoristila priliku, da pozovem, sve ljude, da nas kontaktiraju ukoliko im se ideja svidja, i pridruže se timu. 

Budite slobodni da nas kontaktirate, moje ime je Marija i nekav sam "menadžer" , te mi se obratite najkomotnije. :D Otvoreni smo za predloge o saradnji pa izvolite.

KF se bravi izradom nakita, raznih modnih detalja, oslikavanjem tekstila (majice, duksevi, pantalone, jakne). Pored modnih drangulija, bavimo se i izradom figurica ( crtani likovi, personalizovane fogurice internog tipa.. ) radimo i nekakvu dekoraciju za kuću tipa svećice, poličice... 

REZIME: Pravimo sve što zamislite :D 
TEME NA BLOGU:

Teme o kojima ću piskarati  na blogu su, uglavnom, vezane za naš rad. Biće tu dosta tekstova vezanih za materijal koji koristimo, alat kojim radimo... Takodje ću se truditi da na blog kačim i stvari vezane i za naše gotove projekte, kolekcije. Trudiću se da kroz ovaj blog, provučem sve cake do kojih smo došli tokom godina bavljenja kreativom, a koje mi, nismo mogli da nadjemo po netu.

Hvala na čitanju . 
Marija KF








Коментари

Популарни постови са овог блога

FIMO masa

Handmade LOVE

Tražimo saradnike