Posebno HVALA našim saradnicima i prijateljima

 Nadam se da nisam zakasnila sa postom ovakve vrste, ali eto. Napomenula bih da ova ista nije konačna i molim sve ljude da se ne ljute ukoliko ih budem dopisala u nekom narednom periodu.
Kada si na samom početku, kada pokušavaš da stvoriš nešto, da se izgradiš kao kreativac, jako je teško. Ovaj post pisaću u svoje ime, ali prosto, mislim da je tako, jedino i moguće. Jako se vezujem za ljude, sa kojima saradjujem. Ponekad se toliko skapiramo da mi je glupo da naplatim rad. O prijateljima, koji su mi pomogli neću mnogo pisati, oni znaju i sami koliko mi to znači. Možda bih i pisala ali oni nisu svi, u "javnim" vodama, pa ne bih previše da ih eksponiram, te ću napisati par reči o njima, uz VELIKO HVALA. Mislim da nema potrebe da Nikolu pominjem, jer bez njega, svega ovoga, ne bi bilo.




  • Na samom, početku, kada sam počela da dizajniram nakit,i kada sam počela sve ovo, našla se ona. Moja najdraža. S. ti znaš da si za mene uvek prva, i da tvoju podršku i pomoć neizmerno poštujem. Prva ogrlica, prva majica, prvi fotosešn... Mislim da bi sa mnom i na svemir, da sadimo bunike, samo ako meni  padne na pamet.

  • Osoba koja mi je ukazala veliko poverenje i poštovanje, na mom početku jeste M.M. ona je prva sa kojom sam se sprijateljila preko Nakita. Hvala ti mila.

  • Nenad je sledeći na mojoj listi, drugo ime mu je podrška. On se javno eksponira, odličan je muzičar, poslušajte ga NeTalik .

  • Tatjana, kako bih ja rekla ono davno, kada smo prvi put saradjivale. TOLIKO savršena cura. Neizmerno mi je drago da me podržavaš. Divim se tvom fotošopu, i imam želju da budeš naše zaštitno lice. 

  • Katarina, cura zmaj. Maher sa fotoaparatom. Blog koji pišem, inspirsan je upravo njenim radom. Ugledala sam se na njene uspehe. Hvala za podršku i za osmeh. Pratite njen blog : Kety
  • Selena hvala ti za divne reči, podršku i inspiraciju. 💜
  • Sandra hvala ti za neizmernu inspiraciju, podrsku i nadam se da ces konacno pristati na fotkanje :)
  • Saro, ti si mi jedina poklonila nešto za sve ove godine. Hvala ti. Crtež je uramljen i visi na posebnom mestu.Hvala za podrsku, hvala za svaki izlazak u susret, hvala za toliko godina u nazad. 

  • VELIKO HVALA  ekipi ISKAZa. Hvala za podršku, dozvole da radim sve ono šta želim sa njihovom MAGJOM, zvanom MUZIKA. Hvala za inspiraciju i podršku. Naravno ISKAZ možete pratiti na Instagramu: iskazofficial, zatim na Youtube kanalu ISKAZZZ kao i na FACEBOOKu ISKAZ.

  • Sledeće VELIKO HVALA je momcima iz benda DZOO. Ukazali ste mi toliko respekta. Prava ste INSPIRACIJA, evo mogu slobodno reći, GODINAMA. Obavezno ih zapratite ; Instagram: dzoofficial, Facebook DZOO Youtube kanal DZOO
VELIKO HVALA I SVIMA KOJI SU BILI SA MNOM I UZ MENE NA SAMOM POČETKU

  • NIKOLA bez tebe ništa. Hvala
  • Kendi, hvala za neizmernu ljubav koju daješ Kreativnoj fabrici.
HVALA NAŠIM PRIJATELJIMA I MODELIMA 

  • Ivdza, hvala za poziranje, i za sve ostalo.
  • Jelena, buraz, hvala za strpljenje i za vreme ispred fotoaparata.
  • Naš prvi logo odradila je Mav. Da, to je ona MAV,  koja je bila inspiracija za novu kolekciju nakit, ona koja se slika sa nama. Naša muza. OGROMNO hvala za sve.
  • Naš drugi logo odradio je Shozy, ja ne znam kojim rečima bih opisala njegov talenat i savršene crteže. Pratite ga na instagramu: mdfksho. Obavezno obratite pažnju na njegov rad.
  • Posebno hvala i za KB koja je divna inspiracija. Radujemo se saradnji. Hvala mila. obavezno je zapratite na instagramu: artellerkb

Коментари

Популарни постови са овог блога

FIMO masa

Handmade LOVE

Tražimo saradnike