Saznaj ko je Artellerkb

Artellerkb

  Jednog dana šetajući Instagramom naišla sam na Kreativce, potiču iz zemlje zvane Kreativna fabrika. Stvaraju sve i svašta: crtane likove pretvaraju u nakit, likovi iz filmova postaju opipljivi, sve unikatno, lepo i kreativno. Ono što je meni zapalo za oko, pored svih tih neverovatnih kreacija, jeste njihova energija, posvećenost i strast koju unose u svoj rad. Razgovarali smo prvi put putem portala 
„lajv“, a inspiraciju koju su mi preneli, pretočila sam u crtež.

Crtam od malena. Stara je priča (i tačna) da me je baka naučila da crtam Čiča Glišu i da od tada ne ispuštam papir i olovku. Shvatila sam da me to smiruje, čisti misli i oslobađa energiju koju nosim u sebi. U moru svih obaveza uvek nađem vremena za crtanje, skiciranje, žvrljanje - makar to trajalo samo par minuta.
Ono što najviše volim kod crtanja je izgubljenost – odsutnost iz realnog sveta koji me okružuje i odlaženje u tu neku podsvest, svet ili kako god to nazvali. Često nacrtam nešto i, posle izvesnog vremena, kada se vratim i posmatram taj crtež, ne znam šta sam htela da prikažem, ni kako sam došla do onoga što se nalazi na papiru. Ponekad odgovor dobijem od ljudi oko sebe, prokomentarišu šta njima taj crtež predstavlja i tek onda shvatim da tada to ima smisla – taj crtež nešto znači.
Pored crtanja, u slobodno vreme, studiram farmaciju na Medicinskom fakultetu u Nišu, volim da čitam, da fotografišem, putujem, vozim biciklu itd. Inspiraciju pronalazim svuda oko sebe – u razgovoru sa ljudima, životnim situacijama, knjigama, filmovima, muzici, u radovima umetnika na koje nailazim (poznatim i nepoznatim), ispitnim rokovima, predmetima na fakultetu, snegu, proleću... Nekad je dovoljno nekoliko linija da kažem ono što želim, dok na nekim crtežima želim da iscrtam i najsitnije detalje i nikad kraja popunjavanju belog papira.
Veoma mi je drago što sam postala deo ovog tima i radujem se kreativnoj saradnji!

Ovako je Katarina pisala o sebi, svojim afinitetima i nama.
Neopisiva nam je čast, kada nam se pridruže ovakvi ljudi i ovakvi umetnici. Kaća, hvala za, još jedan loogo, kao definiciju onoga KO smo mi.  Hvala na prelepoj inspiraciji..
 Želimo ti puno novih ideja.
Katarinu možete pratiti na instagramu Artellerkb
DOBRODOŠLA,
Tvoj tim.


Коментари

  1. Da li bi mi verovala, Katarina, kada bih ti rekao da ti zavidim što umeš da nacrtaš Čiča Glišu?

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

FIMO masa

Handmade LOVE

Tražimo saradnike