Saznaj ko je Equilibrium Art.


 EquilibriumArt




Neizmerno nam je drago da možemo da Vam, kao novog člana tima predstavimo EquilibriumArt.
Ova mlada umetnica će, zajedno sa ostalim članovima tima, usavšavati svoje znanje kroz zajedničke projekte. Evo šta nam je ona rekla o sebi :


Diplomirala sam ekonomiju i nakon nekoliko godina rada u administraciji, rešila sam da promenim tok svoje karijere i posvetim se stvarima koje su me oduvek mnogo više zanimale, a to su umetnost i tehnologija.
 Oduvek sam volela da crtam crteže sa puno sitnih detalja i da radim neke opipljive stvari jer me to smiruje. Nakon otkaza u administraciji počela sam da se bavim jogom, zavrsila obuku za joga instruktora i držala časove joge u Nišu nekih godinu dana.
Pre 2-3 godine, istraživajući razne stilove crtanja, kao i kroz jogu, nailazim na Mandale koje su me odmah veoma zainteresovale i tako sam počela da ih crtam. Paralelno sa svim tim aktivnostima učim i završavam obuke za 3D modelovanje jer  3D Art savrseno povezuje moju ljubav prema tehnologiji i umetnosti/kreativnosti.
Mandale crtam kako ručno, tako i digitalno i volim taj spoj tradicionalnosti i modernog.
Upravo zbog tog kombinovanja tradicionalnog i modernog, kao i zbog toga što smatram da je veština balansa jedna od najvažnijih veština koje u zivotu možemo steći, nazvala sam svoj brend Equilibrium Art.
I dalje učim i istražujem o crtanju, ornamentici, modelovanju,  digitalnoj umetnosti, kaligrafiji, 3D štampi itd. i veoma uživam u tome. Obzirom da je sfera mojih interesovanja velika, planiram da postepeno implementiram i povezujem jednu po jednu veštinu kroz svoj dalji rad.

Našu Anu, možete naći i na INSTAGRAMU, kao i na TEEPUBLIC I ETSY.

Drago nam je da si postala, stalni član našeg tima, EquilibriumArt DOBRODOŠLA

 S' ljubavlju tim KF

Коментари

Популарни постови са овог блога

FIMO masa

Handmade LOVE

Tražimo saradnike