Saznaj ko je MIGUD


MIGUD
Oduvek sam želela da se bavim nečim kreativnim i da to razvijem u posao, ali nikada nisam imala jasnu viziju kako će to sve da izgleda. Tip sam osobe koju zanima sve i teško mi je da se opredelim za samo jednu stvar, iako znam da je to ponekad loše. Sve je počelo prošle godine, otprilike u ovo vreme. Nabavila sam vintidž Levis teksas jaknu i razmišljala šta bih mogla da uradim na njoj, kako bi ona izgledala još efektnije. U to vreme je na zapadu startovao trend oslikavanja teksas jakni i to me je podstaklo da i sama oslikam svoju jaknu. Na Pinterestu sam pronašla ideju i iz svega toga je nastao moj prvi rad "Frida". Nakon prvih reakcija na jaknu odlučila sam da napravim jos nekoliko, a prve mušterije su naravno bile drugarice. Ideje za oslikavanje sam pronalazila svuda ali najviše u street art kulturi. Vizija mi postaje sve jasnija i tu nastaje "Migud". Second hand jakne koje imaju dušu pretvaraju se u  nove totalno drugačije. Umetnost se prenosi na tekstil i pravi se unikat u pravom smislu te reči. Jakne se oslikavaju bojama za tekstil kao i akrilnim bojama. Mušterije se ne trebaju brinuti oko skidanja boje, sve što je potrebno da se uradi to je da se jakne peru na 30 stepeni u veš mašini ili još bolje ručno.

Migud će uskoro lansirati i neke nove stvari. Ideje mi konstantne nailaze a proleće je pravi momenat za ostvarivanje planova. Plan mi je da svoju ponudu prošriim i na Etsy.  

Inače, veliki sam ljubitelj second hand shopova kao i Najlona (pijaca sa polovnim stvarima tipa od igle do lokomotive) koji je nezaobilazna destinacija za sve koji dodju u NS. Obožavam modu i sve u vezi nje. U poslednje vreme velika zanimacija mi je modna ilustracija. 


Kreativna fabrika, sa ponosom, i velikim uzbudjenjem najavljuje saradnju sa sjajnom Migud.
Dobrodošla u tim, Anđelija,
S' ljubavlju KF

Коментари

Популарни постови са овог блога

FIMO masa

Handmade LOVE

Tražimo saradnike